„Locul magic”

Ieri seara dupa mult ,mult timp, am reintrat din nou pe usile pub-ului meu preferat. Ce e asa special la acel loc? Hmmm….pot zice ca nu e nimic special la el, dar dupa ora 12 atmosfera acolo devine din ce in ce mai incendiara.
In acel loc, pot zice ca mi-am petrecut majoritatea noptiilor de vineri.Cel mai amuzant lucru e ca pe 14 februarie se implinesc 2 ani de cand acel loc mi-a facut serile de vineri mult mai frumoase. Am atatea amintiri placute in locul ala…si acum imi amintesc prima mea data cand am fost. De la fata timida care nu stia ce ii va aduce seara pana la fata care cum intra pe usa -se duce direct pe scena…doamne ce vremuri…cate seri minunate pline de muzica si dans.
Asadar, ieri dupa o lunga perioada am fost din nou in „locul copilariei mele”.
Aceeasi atmosfera, aceeasi oameni plini de viata , aceeasi energie extraordinara. M-am simtit eu din nou. Un sentiment de libertate m-a cuprins ca din senim si m-am simtit din nou ca si „fata aia care traieste fiecare melodie” . Am cunoscut o gramada de oameni interesant ,sincer nu-s genul de fata care sa vorbeasca cu fiecare baiat dintr-un club, dar atunci chiar mi-a prins bine sa interactionez cu ei.
A fost o seara la fel ca si celelalte seri petrecute acolo, a fost o seara faina.

Lasă un răspuns

