Late night conversations

– Nu stiu care e mai nebun…tu ca m-ai chemat la ora asta afara sau eu ca am acceptat sa ies?
– Amandoi suntem.

A fost o plimbare de 2 ore prin cartierul meu cu un tip cu care am vorbit doar de doua ori. Amuzant asa-i? Daca imi spunea cineva ca se va intampla asa ceva, nu-l credeam si ii ziceam sa se puna la somn.
Voiam sa ies in club seara trecuta, dar se pare ca aceasta plimbare a inlocuit dansul si atmosfera din club. A fost amuzant si m-am simtit bine, a fost cea mai amuzanta noapte din ultimele cateva saptamani, deci oricat de ciudat vi s-ar parea sa va sune un baiat cu care ati vorbit doar de 2 ori si sa va cheme afara la ora 12 noapte ….da…suna ciudat, dar sa stiti ca exista sansa sa iasa chiar bine.

Lasă un răspuns

