Un post de revenire

Wow. A trecut aproape un an de la ultimul meu articol. Nu am crezut ca voi mai scrie din nou, nu pentru ca nu as fi vrut, ci din cauza lipsei mele de inspiratie. 

Eh bine, multe s-au intamplat pe parcursul acestui an lipsit de inspiratie, dar toate cele intamplate m-au ajutat sa ma formez ca persoana, sa vad cu alte perspective lumea sau pur si simplu sa am o gandire mult mai relaxata. 

Ce am invatat pana acum?! 

Am  invatat cum sa fiu eu cu mine, unul dintre cei mai importanti pasi spre autocunoastere.             

Am invatat sa „let go” tuturor lucrurilor care nu ma ajuta sa evoluez, care nu imi mai servesc in niciun fel si persoanelor care imi transmit energi engative si o stare de repulsie. Am ajuns la concluzia ca viata e mult prea frumoasa ca sa mi-o stric singura. De ce sa am parte de „drama” cand singura decizie pe care trebuie sa o iau este „la ce serial/film sa ma uit”? Yeah, aleg partea cu serialele/filmele. Da, vreau sa imi simplific viata pe cat posibil pentru ca si asa e destul de complicata.

Si cel mai important, am invatat ca toate lucrurile se intampla cu un motiv. Si poate ca va intrebati care este acel motiv….Ei bine, motivul este binele vostru. Pare un cliseu, dar este cat se poate de adevarat. Fiecare om „pierdut” este de fapt un castig pentru tine pentru ca daca trebuia sa fie in viata ta, era, fie ca vorbim de prieteni sau iubiti. In definitiv, persoana care conteaza esti tu, iar tu nu depinzi de nimeni deoarece tu poti sa faci tot ce iti propui pe cont propriu.

Oamenii care conteaza si oamenii care trebuie sa fie in viata ta vor ramane, iar ceilalti vor pleca la fel de bine cum au venit. Sunt recunoscatoare atat pentru oamenii care au plecat pentru ca mi-au facut viata de 100 de ori mai usoara si sunt recunoscatoare pentru oamenii care au ramas deoarece imi fac fiecare zi frumoasa, sunt acolo pentru mine si pentru asta le multumesc din inima. 

Am invatat ca viata e frumoasa. Si contrar a ceea ce credem nu este deloc complicata, noi  o complicam. Want something? Go for it. Ask for it. Work for it. Don’t give up on something you want so badly that  you can’t sleep at night. 

Life is beautiful and you can make it even more beautiful.

2 gânduri despre „Un post de revenire

Lasă un răspuns

